Ivr Seslendirme

Günümüzün olmazsa olmazı haline gelen bir hizmet ivr seslendirme’ den bahsetmek ve sizlere daha geniş bilgiler vermek istiyoruz.

Ivr Seslendirme

IVR SESLENDİRME

Interactive Voice Response kısaltması olan ıvr nin anlamı sesli yanıt sistemidir ve şu anda bir çok sektör bu sistemi rahatlıkla kullanmaktadır. Şirketlerin ve kurumların kurumsallıklarını gösteren en önemli parçalardan biri haline gelen ivr seslendirme, aslında hem ekonomik olarak işgücünü hafifletiyor ve zaman ve mekandan tasarruf ederek ticari iletişimin tam anlamı ile kullanılmasını sağlıyor. Günümüzde genellikle banka ve sigorta şirketleri tarafından yoğunlukla kullanılan ivr seslendirme sisteme bağlı kullanıcıların en doğru ve hızlı iletişim almalarını sağlamaya yönelik hizmetler vermektedir.

Sanal bir sistemle hareket eden ve kullanıcılara günün 24 saati hizmet veren ivr kurulumu için oldukça profesyonel bir santral şirketine ihtiyaç duyacağınız gibi ivr seslendirme konusunda yine profesyonel bir seslendirme ajansına ihtiyaç duyduğunuzu hatırlatmak isteriz. Bunun en önemli nedenlerinden biride sisteminizin sağlıklı çalışması ve ürünlerinizi en iyi şekilde anlatacak veya tanıtıcak seslere ihtiyacınız olmasından kaynaklıdır. İvr seslendirme konusunu gelin biraz daha derinleştirerek sizlere işin teknik detayları hakkında bilgiler verelim.

İnteraktif sesli yanıt sistemi ivr seslendirmeleri için seslendirme yapacak ajansın ve seslendirmenin sektörün negatif yanları ve 3.kişilerin bilmemesi gereken prensipleri ve data yazıları açısından güven veren bir ajans olması ve bu sesleri sisteme dahil eden santral kurulum firması ve çalışanlarınında aynı güveni taşıması çok önem arz etmektedir. Nasıl ki ivr sisteminde sistemi kullanan kullanıcı sorulara doğru ve net yanıt vererek belli aşamaları geçebiliyorsa ivr seslendirme ve ivr santral kurulum firmalarıda karşılıklı güven ve uzun süreli bir iş prensibi ile çalışmalarını devam ettirmektedir.

Günümüzde kredi kartı tahsilatları ve bir çok borç sorgulama ve ödeme gibi işlemleri sesli yanıt sisteminden yaptığımızı düşünürsek ivr sistemi kullanıcıya açık kamuya kapalı bir gizlilik içinde sürdürülmesi gerekmektedir. Ivr sistemini etkin kullanan ve tam güvenlik sertifikasına sahip santral şirketleri ve onlarla uzun yıllardır ekip çalışması içinde bulunan ivr seslendirme ajansları her geçen gün yeni marka ve firmaların sesli yanıt sistem kurulumlarını gerçekleştirmektedirler.

Peki ivr sistemi neleri yapar neleri yapamaz dersek aslında işin yine belli büyük bir kısmı canlı çağrı merkezlerinde olduğunda ivr canlı çağrıların önünde bir güvenlik duvarı gibi duran sistemdir.Bu duvarı geçen son kullanıcı tüm bilgilerini sisteme aktararak hangi hizmet ile ilgili bilgi alışverişinde bulunacağı canlı çağrı merkezi yetkilisi veya danışmanı ile iletişim kuracaktır.Vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda santral seslendirme ile gelen datalar çağrı merkezi yetkilisinin önünde bulunan ekranda olduğunda yetkili danışman kullanıcıya hizmetin hızlı bir biçimde yapılmasını sağlayan kanalları rahatlıkla açabilmektedir.

Ivr seslendirmesinde en önemli ölçeklerden birisi ciddiyet bir diğeri ise net ve anlaşılır olmaktan geçmektedir. Ivr sistemleri ile günümüzde tuşlama ve sesli yanıt şeklinde belirlenen kodlamalar sayesinde kullanıcıya doğrudan hizmet veren bağımsız birden fazla numarası bulunan örneğin 0 850 hatlar veya 444 lü hatlar ve bunların dahili hatları ile kullanıcı bekletilebilir ve rahatlıkla yönlendirilebilir.